Sari la conținut

Coș

Coșul tău este gol

Livrare și Retur

VÂNZĂRI

 

1. Clientul poate plasa comenzi pentru produse comercializate la un moment dat exclusiv pe site.

2. Prin finalizarea comenzii Clientul este de acord ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in prezent comanda emisa.

3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Societatea sa-i poata contacta, in urmatoarele scopuri/situatii, prin orice mijloc disponibil/acordat de catre Societate, in functie de scop/situatie:

4. Validați disponibilitatea produselor și cantităților achiziționate de către Client.

5. Validarea de către Client a valorii comenzii plasate.

6. Acordați detaliile de livrare a produselor.

7. Compania poate rezilia automat comanda plasată de Client, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca oricare dintre părți să poată pretinde celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

8. Datele furnizate de Client pe site sunt incomplete sau incorecte

9. Activitatea Clientului pe site poate si/sau poate cauza daune de orice fel din partea companiei si/sau a partenerilor acesteia, fara nici o justificare.

10. Compania informează Clientul despre comanda sa validată, comanda sa devine Contract la Distanță, aplicând astfel definițiile cuprinse în OUG (Ordonanța de Urgență a Guvernului) nr. 34/2014, denumită în prezentul document Contract, la care se anexează, dar fără a se limita la, acești Termeni și Condiții.

11. Detaliile de livrare a produselor, inclusiv, dar fără a se limita la, timpul necesar pentru livrare, nu vor constitui o obligație contractuală din partea companiei, fără ca vreuna dintre părți să aibă dreptul de a pretinde celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare dintre părți poate fi sau este în vreun fel prejudiciat de încălcarea acesteia.

12. În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele în derulare existente la acel moment, păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de modificare.

13. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu se va face.

14. Primirea produselor reprezintă acceptarea clientului că produsele au ajuns în bună stare și stare de funcționare și este semnătura de pe actele legale fiscale. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform comenzii și nevoilor sale.

 

RETUR

 

1.1. Clientul poate returna produsele achiziționate prin Contract în următoarele situații:

1.1.1. Colete care prezintă daune grave

1.1.2. Produse care au fost livrate incorect

1.1.3. „Consumatorul are dreptul de a rezilia unilateral contractul, fără penalități și fără a indica niciun motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul serviciilor, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot fi suportate de către consumator sunt costurile directe de returnare a produselor”. OUG (Ordonanța de Urgență a Guvernului) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice care achiziționează produse de pe site-uri web utilizând tehnici de comunicare la distanță, definițiile cuprinse în OUG (Ordonanța de Urgență a Guvernului) nr. 34/2014 se aplică.

1.2. Clientul este obligat să notifice companiei intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail) în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor și/sau serviciilor, în cazul articolului 1.1. .

1.3. Clientul este obligat sa notifice companiei intentia sa de a avea inlocuirea produselor achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefon/etc) in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

1.4. Este responsabilitatea clientului care a anunțat compania să se asigure că produsele la care se face referire vor fi returnate companiei în termen de 14 zile calendaristice de la data expedierii notificării, în caz contrar societatea va considera reclamația nefondată/nevalidă.

1.5. Clientul nu poate returna produsele achiziționate în baza unui Contract și/sau pretinde alte daune/daune, în următoarele scopuri sau situații:

1.5.1. Înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs cu specificații diferite sau de alt tip, cu excepția situației prevăzute la articolul 1.1.

1.5.2. În cazul returnării produsului cu una dintre cauzele prevăzute la art. 1.1 produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

1.6. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in termen de 14 zile de la data primirii produselor, prin virament bancar.

1.7. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform articolului 1.1, inlocuirea se va face in conditiile si in limitele unei comenzi normale.

1.8. Dacă Clientul care se întoarce a returnat un produs în conformitate cu prevederile Articolului 1.1, iar Compania nu are un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi Clientului contraprestația pentru produs.

1.9. Costul serviciilor suplimentare, inclusiv, dar fără a se limita la transportul produselor, plătit de client, nu este rambursabil.

1.10. In toate cazurile, costurile de retur/transport vor fi suportate de client.

1.11. Ruperea sigiliului de securitate are ca rezultat eliminarea produsului din categoria returnabilă.

În cazul în care doriți să emiteți o retur, vă rugăm să completați formularul de retur care se poate regăsi pe pagina aceasta. De asemenea, ne puteți contacta direct, fie trimițând un e-mail la office@genzette.com, fie sunându-ne la +40755081422 . Ne puteți suna în orice zi lucrătoare între orele 10:00 și 18:00.

Produsele returnate trebuie trimise la adresa Bulevardul Pipera nr 1, bloc B1, et. 06, ap. 66, Voluntari, Ilfov.

Ai alte intrebari?

Ne puteți contacta folosind formularul de mai jos și vă vom reveni.